Ruilen en retourneren

Kado Dijkje hoopt dat alles helemaal naar wens is. Nu kan het voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent over het product. Je mag dan volgens de wet “kopen op afstand” het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons retourneren, binnen 14 dagen na ontvangst. Dit kan zonder opgave van reden. De retourkosten zijn voor de klant. Wilt u gebruik maken van dit recht, mail dan naar info@kadodikje.nl. Kado Dijkje zal er dan voor zorgen dat binnen 14 dagen na binnenkomst van het retourzending het reeds betaalde bedrag (product kosten + verzendkosten) naar je wordt overgemaakt. Kado Dijkje behoudt zich het recht voor retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag terug te betalen wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel al is gebruikt, wanneer het artikel ten gevolge van gebruik is beschadigd of wanneer de goederen niet in originele verpakking retour zijn verzonden. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Uitzondering:
Uitzonderingen hierop zijn producten 
die volgens specificaties van u zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk (waaronder een aantal van onze gepersonaliseerde items), of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben, bijvoorbeeld maar niet uitsluitend speciaal voor u gemaakte artikelen.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@kadodijkje.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Retour sturen

Voordat je iets terug stuurt, mail dan altijd eerst naar info@kadodijkje.nl en vermeld daarbij de volgende gegevens:

Datum:
Besteld op:
Bestelnummer:
Ontvangen op:
Ik wil de volgende producten retourneren en herroep mij op het herroepingsrecht:
Naam:
Adresgegevens:
Telefoonnummer:

Het terugsturen van het product kan naar:
Kado Dijkje
Langelandseweg 16
2631 PS Nootdorp
Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact op via info@kadodijkje.nl. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen indien dit nog niet te laat is.