Bestellen

SPOED! Ik heb het pakketje al snel nodig.

Bedenk je last minute dat je nog wat nodig hebt of heb je het voor een speciale datum nodig? Bel dan naar 0617371203 en vraag naar de mogelijkheden. Mogelijk kan hier wel een kleine vergoeding voor gevraagd worden (max. €5,00) afhankelijk van de bestelling. 

Kan ik het cadeau ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja natuurlijk kan dat! Tijdens het doorgeven van je gegevens, kun je het vinkje aanklikken "Vink dit vakje aan om een afwijkend afleveradres in te voeren". Je kunt nu het adres van de cadeau ontvanger invoeren. Het pakketje wordt dan leuk ingepakt en afgeleverd bij de cadeau ontvanger. 

Als ik het cadeau laat opsturen naar een ander, zit daar dan ook de factuur bij?

Nee, de factuur krijg je via de mail na het plaatsen van je bestelling.

Welke betaalmethodes zijn er?

– Ideal
– Overboeking op aanvraag
- Betalen bij afhalen (alleen contant)

Cadeaus inpakken en kaartje erbij?

Worden de cadeaus ingepakt?

Zeker! Alle cadeautjes worden standaard ingepakt. Is het voor sint of kerst, geef dit dan aan bij het opmerkingen veld. 

Wat als ik de cadeautjes niet wil laten inpakken?

Geef dan bij het opmerkingen veld aan dat je dit niet wenst.


Is het mogelijk om een kaartje bij het cadeau te doen zodat de ontvanger weet van wie het afkomstig is?

Ja hoor! Geef bij het opmerkingen veld aan wat je op het kaartje wil hebben en Kado Dijkje schrijft dit op het kaartje wat bij het pakket gevoegd wordt. De kaartjes zijn wisselend, er wordt gekeken naar het soort cadeau en hier wordt een leuk kaartje bij gezocht. De kaartjes hebben een leuk motief zonder tekst op de voorkant. 

Verzenden

HELP! Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact op via info@kadodijkje.nl. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen indien dit nog niet te laat is.

Wat zijn de verzendkosten?

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 2,00 voor bestellingen die in een envelop passen
€ 4,10 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 6,95 voor bestellingen die verzonden worden als pakketpost
Gratis voor bestellingen die worden opgehaald in Nootdorp (maak hiervoor een afspraak via info@kadodijkje.nl)

Levering verloopt via de PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Gepersonaliseerde cadeaus 

Hoe lang is de levertijd van gepersonaliseerde producten?

Kado Dijkje doet hard haar best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. De gemiddelde verzendtijd is 1 tot 3 werkdagen. Kleine gepersonaliseerde bestellingen (1 tot 3 producten) worden ook binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Grotere bestellingen (meer dan 3 producten) worden tussen 1 tot 5 dagen verzonden. Bij bestellingen van meerdere/dezelfde oplages wordt de levertijd in overleg afgesproken. Dit omdat de gepersonaliseerde producten handgemaakt worden en dat kost meer tijd. 

Ik wil graag een voorbeeld ontvangen van mijn bestelling, kan dat?

Ja dit kan. Bij gepersonaliseerde producten kan er om een voorbeeld gevraagd worden, als het ontwerp akkoord is dan wordt het product gemaakt. 

Kan ik een gepersonaliseerd cadeau retour sturen?

Producten die je op maat/naar eigen wens zijn besteld kunnen niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.